BENİM ADIM RACHEL CORRIE



BENİM ADIM RACHEL CORRIE
Düzenleyen: Adnan Kılıç


ÇOCUK OYUNU

2003 yılında Filistin'de bir İsrail buldozerinin altında kalarak can veren Amerikalı barış eylemcisi Rachel CORRIE'nin kendi günlüklerinden ve mektuplarından derlenen bu tiyatro oyunu, meydan okuyan, zeki ve ilkelerinden vazgeçmeyen bir insanı su yüzüne çıkarıp seyircisi ile tanıştırıyor. "Kardeşlerim, bakmayın sarı saçlı olduğuma, ben Asyalıyım. Bakmayın mavi gözlü olduğuma, ben Afrikalıyım..." diyen bu barış gönüllüsü, günümüzde savaş karşıtlarının simgesi olmuştur. İnsanlığın ortak vicdanını seyredeceğiniz bu oyun, Rachel'ın hayatından kesitler sunuyor.

Etkinlik Tarihi : 07-10-2011 Saat : 20:00

Etkinlik Yeri
FATİH ALİ EMİRİ EFENDİ KÜLTÜR MERKEZİ

http://www.kultursanat.org/etkinlik.php?id=1514

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzlediğiniz etkinlikler hk.yorumlarınız etkinliği henüz izlememiş kişiler için çok faydalı olacaktır.