E-KAMPÜS DERSLERİ

E-KAMPÜS DERSLERİ Yazdır-A A+Fatih Belediyesi Ücretsiz Sertifikalı Bilişim Eğitimleri
Eğitim programına katılım üyelik gerektirmektedir. Üyelik için tıklayınız.

e-kampüs dersleri


Microsoft Office 2007 Eğitimi
Bu eğitim programı "Bilgisayar Okur Yazarlığı" olarak tabir edilen ve ECDL (European Computer Driving Licence), yani Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Sertifikası paralelinde Microsoft Office programlarının detaylı eğitimini içermektedir.


Microsoft Office 2010 Eğitimi
Bu eğitim programı "Bilgisayar Okur Yazarlığı" olarak tabir edilen ve ECDL (European Computer Driving Licence), yani Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Sertifikası paralelinde Microsoft Office 2010 programlarının detaylı eğitimini içermektedir.



Evde Kişisel Bilgisayar Kurulumu
Evde Kişisel Bilgisayar Kurulumu giriş seviyesinde dahili ve harici PC bileşenlerini, PC montajının temel prensiplerini ve işletim sistemi kurulumunu anlatan bir eğitimdir. Başlangıç seviyesinde olan bu eğitimi herkes alabilir.


Evde Ağ Bağlantısı
Bu eğitim, çok temel düzeyde Network (Ağ) bağlantılar prensiplerini, ağ bağlantısı için gerekli donanımı, güvenlik ve ebeveyn denetimini ve ortak internet kullanımını anlatmaktadır.



MedyaSoft Adobe CS4 Web Tasarımı
MedyaSoft Adobe Fireworks CS4, Dreamweaver CS4 ve Flash CS4 Eğitimi


MedyaSoft Adobe CS4 Grafik Tasarımı
MedyaSoft Adobe Photoshop CS4, Illustrator CS4, InDesign CS4 ve Acrobat 9 Eğitimi



A+ Bilgisayar Teknik Servis Elemanı
Bu eğitim CompTIA A+ müfredatı çerçevesinde ancak daha gelişmiş bir programdır. Bu eğitim, çok temel düzeyde dahi olsa bilgisayar bilgisi olan ve kendini geliştirmeyi hedefleyen tüm kullanıcılara açıktır. Katılım belgesi verilir.


A+ Bilgisayar İleri Teknik Servis Elemanı
Bu eğitim, temel teknisyenlik eğitimi almış veya bu bilgilere sahip olan katılımcıları hedeflemektedir. Bu eğitimden önce "A+ Bilgisayar Teknik Servis Elemanı Eğitimi" programına katılmanız tavsiye edilir.


Strata Bilişim Teknolojileri Temelleri
Bilişim teknolojileri Temelleri eğitim programı CompTIA Strata eğitimine paralel ancak çok daha gelişmiş bir eğitim olarak planlanmaktadır. Bilişim Teknolojileri alanında çalışma isteyen gençlere önerilir.



Harvard Computer Science E1
Harvard Extension School E-1 projesinde verilen sınıf eğitim videoları, Türkçe altyazılı olarak bu eğitimde bulabilirsiniz. Giriş seviyesinde olan bu eğitim özellikle bilgisayar dünyasıyla yeni tanışan kullanıclara hitap etmektedir.


http://www.fatih.bel.tr/bpi.asp?caid=641&cid=2444&lcol=0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzlediğiniz etkinlikler hk.yorumlarınız etkinliği henüz izlememiş kişiler için çok faydalı olacaktır.